Nu är det....


Kommentarer
Postat av: Marie Gustafsson

TACK ni underbara klass 4A för den överraskning som stod på trappan. Synd att jag inte var hemma men kom gärna och hälsa på igen, jag är nästan alltid hemma men ring för säkerhets skull.

Kramar till er alla från Marie

2012-06-11 @ 06:28:26
Postat av: Ewa Ögren

Hej 4A!

När ni läser det här är ni 5A - eller, ni kanske går in och tittar på bloggen under sommarlovet? Vad roligt att läsa er blogg! För 10 år sedan arbetade jag på Kilskolan så det är extra roligt att se bilderna på er när ni är i skolan. Nu arbetar jag som lärare på Tullengymnasiet. Ha det gott! Ewa Ögren

2012-07-02 @ 08:39:27
URL: http://pimpinellate.com
Postat av: Filipps

hej världens bästa klass! jag vet att ni har somarlov nu och har det gött i solen!! ha det så bra så ses vi efter sommarlovet i en ny termin!!

kraaaaam ;) :) ;D :D

2012-07-22 @ 11:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0