IDROTTEN 23/2-2012

IDROTTEN♥ Idag så hade vi idrott med helklass. Det var super kul♥!♥! Vi gjorde: först så delade Jesica våran gymmpalärare in oss två och två,sen så fick vi gå till en staion,jag och Filippa fick gå till nr 11. Då skulle vi HEJA på något lag. Vi heja på dem som var frammför mig och Filippa. Sen skulle vi gå till någon annan staion. När man var klar med en staion så skulle man kryssa i en lapp tills man får BINGO!!!!!!!!!!! Jag och Filippa fick inte bingo. Men det var bara fem eller fyra som fick bingo. Det var lätt men ändå lite svår att få bingo. Från världens gooaste tjej Nellie♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nellie!

Ni klarade den övningen kanon!

Tänk att jag har missat att Fanny redan hunnit lägga in "idrott" under kategorier!

2012-03-12 @ 14:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0